søndag 28. mars 2010

TAAAADAAAA (FANFARE!!!)


Da har jeg kåret vinnere av give-awayen :)))

Og vinnerne er:

Jeg har bestemt at denne gangen blir det gullrekke; alle (de få) som ble med på give-awayen skal få påskeegg!!!

Gullrekka er: Ruth , Lisen , Brito , Helga og Farmors. Ingrid og Anne Rita har allerede fått ;)

Dette fordi jeg blir så glad når jeg logger meg på bloggen min, og dere har lagt igjen en kommentar. Som dere forstår er jeg ikke videre blasert ;))

Send meg en mail på adressene deres, så går gaven i posten om få strakser;)






3 kommentarer:

Ruth sa...

Næmmen!! Du er sannelig ikke snau. Tusen mange takk. Jeg skal sende deg en mail med adresse via profilen din.

Så utrolig hyggelig - for ikke å snakke om hvor utrolig generøst det er av deg å gi til alle på lista. Nå kan jeg fylle det opp med masse godt - og spise alt selv. :)

Ha en riktig fin påske.

Anonym sa...

Tusen,tusen takk jammen kjekkt dette å få kontakt me andre som blogger;-).Er ein koselig blogg du har!eg er ofte innom,-)ha ein strålande påske klem Lisen

brito sa...

Tusen takk Karin!:)
Gleder meg ;)
På siden min finner du en liten Award fra meg;)
Brito