tirsdag 12. april 2011

Påskeforberdelser

I år som i fjor har jeg laget påskeegg. Det er veldig hyggelig arbeid, og med god hjelp ..(?)av den lille hvite(som elsker å tygge fløyelsbånd), går det unna.
2 av eggene har jeg sendt til Emmeline, for hun etterspurte påskepynt til å pynte opp Førkveld-studioet til påske.
Så hvis jeg er heldig, vil et par av påskeeggene vises på skjermen ;))
Emmeline selv vil også selv være i studio den 18.april. Førkveld vises på NRK1 mellom 18 og 19.
Noen av mine blogglandiavenner har også sendt inn fiiin påskepynt til Emmelinedamen, jeg kjente nok igjen et navn eller to der ja.
Synes det er kjempeartig å være med på dette jeg:))  Litt stolt også.






8 kommentarer:

Ruth sa...

Så koselig. Jeg hadde helt glemt påsken jeg. Jeg har jo påskeegg hjemme jeg også ;) - de skal taes frem og fylles - det er klart. Vi reier vel hjem nå på fredag.

Komoden din under her ble lekker Karin. Du er virkelig dyktig til det der. Nydelig ble den.

Petrinetrollmor sa...

Praktfulle egg ! Du er skikkelig flink, men så har du da god hjelp også ser eg:)

klem

Kris-design sa...

Det var lekre påske-egg. Har du limt på med dekopasjelim? Takk for inspirasjon :)

Anita Tørmoen sa...

Flotte påskeegg du har laget.

karin sa...

Hei Kristin:)
Først malte jeg eggene med hvit vannbasert maling, så brukte jeg decoupagelim.
Fjær kjøpte jeg på sportsfiskebutikken;))
Veldig koselig småpussel.

GundaM sa...

heia der, så artig å se eggene på tv da! kjendisegg ;)))

nå er malejobben gjort, phu; hater male vet du ;(

glad påssk du skjønne!

Kjell Myran sa...

Ser eggene dine på TV hver kveld! Det er så stas! Flinke du<3

Hilsen Ingrid

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege påskeegg!