søndag 19. september 2010

Ukas fangst!

Da er ukas fangst vel i hus, og jeg vet hva jeg skal gjøre utover kveldene:)
Har allerede begynt på Dragonluer og pulsvanter etc, fordi Aina har spurt om vi skal dele stand på julemessa i slutten av november.. HJÆLP!!! Da har jeg det litt travelt kanskje?!
Har ingenting liggende ferdig, og det må jo være litt å velge mellom på disken min også.
Har fått ferdig sommeren siste (tror jeg, hihihi) skap, og fått det plassert.
Grusomt stygt før oppussing ikke sant? Har fått reparert der det manglet en stor del av benet.






Kjerstis tunika er også ferdigstilt ;) og der måtte det en siste finpuss rundt halsen. Oppskriften er fra pt design nr100, og den er så rom i halsen at den sklir ned fra skuldrene...heklet en ekstra kant rundt så ble det bra. Bildet er litt dårlig altså, men det eneste jeg har...








Har forresten kjøpt meg nytt kamera. Fujifilm Finepix HS10, et bra kamera for nybegynnere (visstnok) men det betyr at jeg må lese bruksanvisning, knurr!!!!
I morgon, i morgon men ikkje i dag!!!

8 kommentarer:

Fargevandring sa...

Hei:-) Skulle gjerne kost meg med den haugen av garn men har et par prosjekter som jeg må prøve å få ferdig ført. DEt er jo alltid så lett å begynne på noe nytt.....Det nye "Fin"-garnet ser helt nydelig ut. Fikk lyst til å strikke meg de pulsvantene som står i ett av de nye Maskerader.
Et flott skap har du fått:-)

GundaM sa...

må si det skapet fikk en skikkelige make over ja og flott det ble det!!
har et bord jeg tenkte male svart om må huske spørre deg om malingstype neste gang jeg ser deg.

så spennende da med deg og Anja i fjellhallen, må prøve ta meg entur da!

hei og hå, ha ei fin uke Karin!

Ruth sa...

Jeg kjente jeg ble litt missunnelig over den haugen med garn, men så kom jeg jo på at jeg har en haug med garn selv som jeg kjøpte mens jeg var på ferie og ikke har pakket ut enda!! Går det an eller?

Det må være mere enn bare maling og litt snekring du bedriver når du pusser opp. Du driver med litt magi også, ikke sant? Bare innrøm det. Skulle ønske jeg hadde en slik tryllestav selv.

Ha en super uke.

Anonym sa...

Takk for hyggeleg helsing!;-)håper det er lenge til vinteren eg og!;-)Var ein fin hau med garn,-)nydeligt skap ha ei flott veke klem Lisen;-)

Aina sa...

Ikke stresse nei!
Dette tror jeg blir veldig bra! og hvorfor ikke selge oppussede møbler??? Garantert suksess!!! Du er jo helt rå!!!

Jeg sliter med mi første "ulltruse"......;)

Ruth sa...

Du, hvis du er i Aberdeen av og til så må du si fra altså. Jeg drar jo oppover på "besøk" til DH og det hadde vært kjempemorsomt om vi kunne treffes.

Vibekes lille ullne sa...

Takk for hilsen på bloggen min! Nå har jeg tatt en runde her og er helt målløs over hvordan du forvandler møblene dine, det blir utrolig flott!

Litt av en haug med garn, du fikser sikkert å lage det du skal, det er jo bare september! ;) Ha en fin helg! :)

Hobbygåsa sa...

Hei og takk for hilsen i bloggen min! Hehe, ja det ser ikke ut til at du har fritidsproblemer med den haugen med garn liggende. Og det skapet ditt ble lekkert du, nydelig i sort!