torsdag 19. april 2012

Rock on!

Jeg har IKKE kjøpt nytt garn(da er jeg vel flink!!) men bruker opp noe av Artyarnet jeg har liggende!
Jeg elsker dette mønsteret og har laget meg flere par i forskjellige farger. Siste par ut er rocke-svart og helt hvite for sommerkvelden...(hvis det kommer noen....)

Marius-jakke til søstra mi har det blitt..

så fornøyd da sjø!!
Så tilbake til sitrontreet på soverommet, det var visst litt rart?! Det er ikke det, jeg har et på vaskerommet også jeg, hihi
Der skal det stå og skamme seg litt, inntil det er helt trygt å sette det ute for sommeren.


Nå er det ikke sånn at jeg har sådd en sitronsten... jeg har kjøpt treet fiks ferdig, men så er det å få det til å overleve....
Jeg er vel litt mer enn gjennomsnittlig interessert i planter, jeg har noen på nesten ethvert rom :))
 Noe som minner meg på.... Gunda og Anita ; RIP "Sofus"
Sofus, som ble innkjøpt på turen vår til København, har avgått med døden etter to år i stuetemp...... F...  Den va J... kostbar!!



der står den i vinduet, helt inntørket, uten et blad, snufs!!

7 kommentarer:

Marion sa...

Så stilige pulsvarmere og fine marius jakke! :D

Skjerstad sa...

Tøffe pulsvarmere og kul neglelakk ;)
Flere sitrontrær, jeg er imponert !

Klemmer fra Janne

Ingrid sa...

Supert med strikkesøster!! IGJEN!! <3<3<3
Neglelakken er Chanels Blue Rebel. Den er skikkelig HOT!!

Rip. Sofus forresten....

Ingrid

Ruth sa...

Det hjelper ikke, jeg er like imponert jeg. Det har jo sitroner på seg. Det kan ikke være vanlig.

Elf clobber ja, jeg burde kansje strikke noen flere jeg også. Jeg har gitt bort alle mine. Det er virkelig et flott lite mønster.

Ser påtvn at det blir finvær hos dere også. Håper det varer en stund.

Anita Tørmoen sa...

Så flott jakke hun har fått! De pulsvarmerene var fine:)

gult hus i svingen sa...

Den Mariusjakka er kjempefin og det er pulsvarmerne også:)
Synd med den planten altså, bedre lykke neste gang:)
Klem Trine:)

Unknown sa...

Fine along with your permission allow me to grasp your feed to stay updated with drawing close post. Thank you 1,000,000 and please carry on the gratifying work..Cccam Server