onsdag 8. februar 2012

Long time, no see

Tiden går fort, og jeg har hatt en laang bloggepause.  Det har vært godt også ;)
Jeg har strikket litt, men også tatt det litt roligere på den fronten.  Jeg mangler litt inspirasjon, og har "hanglet litt" etter jul.  Men nå er jeg på tur tilbake, og driver å planlegger et nytt eventyr til Kina. Det er jo en skikkelig energiboost, bare det å glede seg til å reise!
Ellers har gode kolleger i SAS startet opp en håndarbeidsklubb, der vi møtes en gang i måneden, og det er veldig trivelig.
Så mange flinke damer, og der får man jo også inspirasjon :) 
Jeg har stikket lange gode sokker i Sterk, mønsteret sto i et juleblad(tror det var Allers)


Luer i Merino Sport, et kjempegodt garn som ikke klør (jeg er skikkelig pinglete på kløgarn!)

Nå skal jeg titte innom mine bloggvenner, og det er ikke usannsynlig at jeg finner mye vakkert der!  Faktisk er jeg helt sikker :)
Ha fine februardager, det skal jeg!

4 kommentarer:

Ruth sa...

Ny tur til Kina du. Nå ble jeg en smule misunnelig altså. Veldig misunnelig - om jeg skal være ærlig.

Jeg likte luene dine. Jeg strikker luer selv for tiden selv om jeg prøver å stoppe. Det blir så alt for mange av dem. Og sokkene var flotte de også, de passer jo spesielt bra i disse Valentines tider. Ha en super uke.

Vibekes lille ullne sa...

Velkommen tilbake. Til å ikke ha inspirasjon har du strikket mye fint. Strikkelysten kommer og går vel litt, ingen grunn til å presse seg. Kina-tur høres spennende ut, ikke rart det er morsomt å planlegge! Ha en fin helg! :)

Birgitte sa...

Kjempefine hjertesokker:)

mormonsen.wordpress.com sa...

Har notert meg merino sport. Hilsen fra en kløer til en annen :)