mandag 29. november 2010

1. mandag i advent..

I dag skulle jeg bare kose meg etter en travel helg med julemesse. Jommen sa jeg smør!!
Jeg skulle kose meg med å henge opp adventsstjerne, tenne første lys i advent!! og ellers pynte og ordne litt!
Istedet har jeg flydd rundt og gjort ærend og ryddet i sakene etter messa!
Litt på hælene kan du si, men pytt pytt, det kommer da en 1. tirsdag i advent også da..
Det er første gang jeg deltar på messe og det var over all forventning. Jeg hadde stand sammen med Aina som er
et multitalent på smykker, strikking og fiine saker! Vi var begge veldig fornøyd med uttrykket standen vår fikk. Koselig var det!!


Aina tar en pust i bakken under rigging



5 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med vel overstått! Og for en suksess!! Ikke noe å si på med så fine produkter både fra deg og Aina! Råflinke!!

Ingrid

Aina sa...

Jeg sier bare : Utsolgt!!!!

Vel blåst og så er det bare å begynne å strikke til neste år.....;)

GundaM sa...

ser ut til å være en koselig stand ja!!!

kjenner igjen vinduet fra Bruktbo og ja ;)

tenkte ta entur på søndagen før museet, men tiden går så fort men skjønner dere har hatt nok besøk ;)

see u soon - Gunda

Anita Tørmoen sa...

Kjempefin stand:) Godt at salget gikk bra:)

Nenne sa...

hei:)
Kjempefin stand!!!! S¨mye fint dere lager, de pulsvarmerne er nyyydelig!!!!
Så får du prøv å kose deg resten av adventstida, når øyeblikkene er der:-)