tirsdag 26. oktober 2010

VET IKKE

hvordan det er med deg.....men jeg må ha litt orden for å finne fram, hi hi..
Jeg begynner med å rydde litt på "rommet" mitt:)
Her var det litt å ta av, og jeg må sortere litt..tror jeg..

Grøss og gru..

Jeg vet noe som er artigere - besøk hos Containergirl og Sareptas, men den  forb&a;¤%#%%  bilen fikk et akutt anfall av 
anemi (tror jeg), og står nå på verksted!! 

Dermed er jeg stuck her hjemme og bare gjøre ting jeg ikke har så lyst til. ( Det er jeg dårlig på altså!)

Men: det kan se ut til at jeg får klemt inn en liten tur snart , tjoho!!
Ruth,   er du hjemme?

2 kommentarer:

Ruth sa...

En tur hores fantastisk ut. :) Denne uken er jeg i Glasgow og neste uke er jeg i Aberdeen, men etter DET saa er jeg hjemme. Det hadde jo vaert herlig med litt besok naa vet du, jeg trenger litt oppmuntring.

Ulla-Bella sa...

Så mye fint garn du har i dine gjemmer:))