tirsdag 2. juni 2009

Hjem igjen



Da er jeg hjemme igjen etter en spennende tur. Noe litt for spennende... Den siste helga i ferien kom datteren min, og vi skulle tilbringe pinsehelga med kultur og shopping. Men hun fikk et heller ublidt møte med helsemyndighetene ved ankomst. Alle passasjerer på internasjonale flighter inn til Kina, blir temperaturmålt....og Mia stakkar hadde 37,5..... Det endte på isolat på infeksjonsavdelingen og mistanke om svine-influensa. Uten noen slags informasjon til hverken ungen eller mora, for ingen snakket engelsk... Heldigvis har vi ambassade i Beijing, og uten hjelp fra dem til å finne ut hvor hun var, og for å få informasjon om hvordan jeg skulle kontakte henne...herregud kor reidd æ va!!! For ikke å snakke om hu som havna på isolatet.... Uten mulighet for å kommunisere med helsepersonellet..... Men etter 2 dager fikk jeg hentet henne , vi speed-shoppet og fikk med oss Den Forbudte By.

Ps....Gruer meg til telefonregninga kommer....OneCall trenger ikke flere kunder med det første..jeg var konstant i telefonen hele fredag/lørdag....

1 kommentar:

Elisabeths kreative hjørne sa...

Stakkars dokk!!!For en skremmende opplevelse!!
koss går det med a Mia no??
Velkommen heim forresten....