søndag 19. april 2009

Huff huff...

Nå kan det se ut til at det blir en liten pause fra strikkingen, jeg har måtte plastre fingrene..
det kjentes ut som jeg hadde strikkepinnen inn på beinet. Må nesten le av meg selv. Da blir det vel tid til litt lesing. Har en del bøker som ligger for tur. Den første er "Så vil jag sjunga deg milde sanger" Litt vanskelig å lese svensk faktisk, men jeg prøver. Så har jeg veldig lyst til å beskjære rosebukene mine...lurer på det er litt for tidlig ennå... Ellers er vårpussen tatt i hagen og det er så deilig å komme i gang :)

3 kommentarer:

Aina sa...

what´s up???
Sår på fingrene??

-Aina-

GundaM sa...

Hm, har du raka plena slik som meg kanskje...? Men joda det finnes da så utrolig masse spennende bøker der ute ;) Selv driver ejg med Jo Nesbø for tiden !

Hmm, hvem er du da tro.. Stjørdaling og greier? Vel takk for kommentar inne hos meg så traff jeg deg og du for en aldeles nydelig katt du har !!!

Anonym sa...

Stakkars deg ! Jeg sitter nå bare og venter på at sjefen skal gå hjem og jeg kan finne frem strikkeposen :-)
Er ferdige med leggingsene men må ha hjelp av noen heime til å ta bilde av dem(med mine bein inni...)